Gå til hovedindholdet
MENU
Aula_close Layer 1

åbningstider og lukkedage

Afd. Favrdal åbningstider:

Mandag-torsdag: kl. 6.30 - 16.45, fredag: kl. 6.30 - 16.00

 

Lukkedage 2025:

D. 14., 15., og 16.  april 

D. 30. maj 

D. 24., 29., 30. og 31. december 

Telefon

Hovednummer: 74 34 52 50

Mobil: 20 53 00 71

 

Ledelse

Daglig pædagogisk leder: Anni Schjødt Jensen  annij@haderslev.dk

Institutionsleder: Helle Due Krauthammer hduk@haderslev.dk

 

 

Afd. Fjelstrup åbningstider:

Mandag-torsdag: kl. 6.15 – 16.30, fredag fra kl. 6.15 – 15.30.

 

Lukkedage 2025:

D. 30. maj 

D. 23., 24., 29., 30. og 31. december 

 

Telefon

Hovednummer: 51 22 46 47

 

Ledelse

Daglig pædagogisk leder: Mette Branderup F. Jørgensen mbfj@haderslev.dk

Institutionsleder: Helle Due Krauthammer hduk@haderslev.dk

 

Afd. Suset åbningstider:

Planetgrupperne:                                                     

Mandag-torsdag: kl. 6.30 - 17.00, fredag: kl. 6.30 - 15.30

Nordstjernen:

Mandag-torsdag: kl. 6.30 - 16.00, fredag: kl. 6.30 - 15.30

 

Lukkedage 2025:

Planetgrupperne:                           Nordstjernen:

D. 30. maj                                             D. 30. maj 

Uge 29, d. 14,-18. juli                       Uge 29, d. 14,-18. juli

D. 24., 29., 30. og 31. december  D. 24., 29., 30. og 31. december

Telefon

Planetgrupperne 74 34 52 60 – mobil 30 53 89 55

Nordstjernen 74 34 10 54 - mobil 21 13 55 96 

 

Ledelse

Daglig pædagogisk leder: Linda Vibeke Buchholdt Eriksen lier@haderslev.dk

Institutionsleder: Helle Due Krauthammer hduk@haderslev.dk

 

Afd. Udsigten åbningstider:

Mandag-fredag: kl. 6.30 - 16.30

 

Lukkedage 2025:

D. 30. maj 

D. 24., 29., 30. og 31. december 

 

Telefon

Hovednummer: 74 34 52 30

Kontor: 74 34 52 31

 

Ledelse

Daglig pædagogisk leder: Lone Tolder Skovmand ltsk@haderslev.dk

Institutionsleder: Helle Due Krauthammer hduk@haderslev.dk

 

Alternativ pasning i en anden afdeling / institution

Ved behov for pasning på lukkedage, skal I senest 5 uger før lukkedagen(e) meddele personalet at I har behov for pasning, og I får så udleveret et skema der skal udfyldes.

Såfremt det er muligt, vil der blive tilbudt pasning i én af vore andre afdelinger, og alternativt vil pladsanvisningen blive inddraget i at finde en pasningsmulighed i én af kommunens andre institutioner.